niedziela, 31 sierpnia 2014

CZĘŚĆ II/ PROLOG

Stałam obok wejścia na scenę i tuliłam miłość swojego życia? 
Nie wiedziałam dokładnie czy powinniśmy próbować drugi raz. 
Podniosłam twarz do góry a chłopak delikatnie się uśmiechnął. 
Wiedziałam, że mnie bardzo kocha. 
Miał dać zaraz bardzo ważny koncert. 
Dawno nie występował, denerwował się. 
-Będzie okej, wiara to podstawa. -powiedziałam i delikatnie ucałowałam jego usta. 
Uśmiechnął się do mnie. 
Miał nade mną przewagę. Był o głowę większy. 
Delikatnie pochylił swoją twarz i ucałował moje czoło. 
Kącik moich ust delikatnie się uniósł, gdy poczułam jego delikatny zarost. 
Spojrzałam w jego czekoladowe oczy i od razu wiedziałam przez co się w nim zakochałam. 
-Ja już muszę lecieć. -powiedział a ja delikatnie pokiwałam. 
Wchodził po schodach ale ciągle patrzał się na mnie. 
Po chwili usłyszałam wielki pisk. Kobiety oraz dziewczyny, miały na sobie koszulki z jego podobizną, plakaty które było widać z daleka miały na sobie różne napisy. 
Duże basy wydały z siebie wielki huk. 
Na scenę powoli zaczęli wbiegać tancerze. 
Początkowe wolne ruchy, które widziałam pierwszy raz. 
DJ przerwał muzykę, każdy zdziwiony ucichł. 
Sama nie wiedziałam o co chodzi. 
-Brakuje nam gościa specjalnego, nie sądzicie? -wykrzyczał. 
Fanki znów zaczęły wydawać z siebie jeszcze głośniejsze odgłosy. 
Na scenę wbiegł mężczyzna, nie mogłam nazwać już go chłopakiem. 
Wydoroślał. 
Miał nadal wiele fanek i fanów. 
Nikt o nim nie zapomniał, ciągle tworzył. 
Chłopak spojrzał w moją stronę a jego twarz zesztywniała. 
Nie wiedział o mnie, o nas. 
Byliśmy kryjówką. 
-Chciałbym żebyście kogoś poznali. Mam dość ukrywania. -powiedziała moja druga połówka. -Mam dziewczynę. -zaczął iść w moim kierunku. Złapał mnie delikatnie za rękę i zaczął prowadzić na środek sceny. -Ukrywaliśmy się. Evelina. -teraz spojrzał na mnie a ja kiwnęłam w jego stronę na znak, żeby mówił dalej. -Nie chcę już się ukrywać. Wiem, że pierwszy raz nam nie wyszedł ale daliśmy sobie drugą szansę i gdy będziemy tylko jeździć, nigdzie nie wychodzić to, to nie będzie miało jakiegokolwiek sensu. Rozumiesz czemu to zrobiłem? -zapytał a ja pokiwałam. -Przyjacielu. -spojrzał na mężczyznę obok siebie. -To moja dziewczyna i musisz o tym wiedzieć, bo planuję z nią wspólną przyszłość. -podszedł do mnie i delikatnie ucałował moje usta. 

-------------------------------------

POSTANOWIŁAM PROLOG DODAĆ DZIŚ! 
A JUŻ JUTRO ROZDZIAŁ 1:) 
GaduGadu; 34771467
Facebook; https://www.facebook.com/ewelina.krzyszczuk
ask.fm; ask.fm/snuckky
twitter; @snuckky
tumblr; http://foreverhatelife.tumblr.com/
snapchat: Rudikoks

4 komentarze:

  1. SUPER !!!! CZEKAM NA NEXT !!!! :-)

    OdpowiedzUsuń
  2. świetny prolog :) czyli jednak 2 część :)

    OdpowiedzUsuń
  3. przeczytałam wszystkie twoje rozdziały w 3 dni i już nie mogę się doczekać kolejnych :)

    OdpowiedzUsuń