środa, 5 lutego 2014

IMPOSSIBLE 12

-Evelina. -zaczął a ja spojrzałam na niego. -Chciałbym Ci coś powiedzieć. -spojrzał na mnie tymi swoimi niebieskimi oczami przepełnionymi dobrocią i nadzieją. -Od dawna mi się podobasz. To nie jest już takie zwykłe uczucie które przychodzi od tak i znika od tak. Gdy Cię widzę to się uśmiecham, gdy widzę Cię smutną to aż mi serce pęka na małe kawałeczki, gdy widzę że jedziesz z innym jestem tak cholernie zazdrosny. Codziennie rano jak to w zwyczaju sprawdzam czy do mnie nie napisałaś. Ja Ciebie tak cholernie kocham! Evelino. -zatrzymał się w miejscu patrząc na mnie jak na milion dolarów. Z takim pragnieniem w oczach. -Evelino, zostaniesz moją dziewczyną? -powiedział a po moich policzkach spłynęły łezki. 
-Evelina? -usłyszałam za sobą. 
-Bieber. -powiedział Matt. 
--

Szybko się odwróciłam i tak jak powiedział mój przyjaciel/ chłopak stał przed nami Justin. 
-Co ty tu robisz? -spytałam brązowookiego i puściłam dłonie Matta.
-Postanowiłem się przejść na plażę. Zobaczyłem że coś się pali więc postanowiłem sprawdzić co się tu dzieje. 
-No jak chyba widzisz coś się dzieje więc możesz już iść. -powiedział lekko wkurzony.
Nastała niezręczna cisza. 
-Ja już pójdę. -powiedział z głową na dole. -Cześć. -wyszeptał prawie nie słyszalnie. 

-No i co ty do cholery najlepszego narobiłeś? -zaczęłam krzyczeć jak chłopak zszedł nam z oczu. 
-Nie pozwolę żeby znów Cię zranił! 
-Ale Matty! -podeszłam bliżej chłopaka. -On ma dziewczynę a po za tym ja już mam chłopaka. -złapałam go za dłoń. 
-Ta niby jakiego?! -powiedział już wkurzony i chciał odejść. 
Złapałam go za nadgarstki i przyciągnęłam do siebie. 
-Ciebie ty durniu, Ciebie. -po czym złożyłam na jego ustach delikatny pocałunek. 
Chłopak mi go oddał więc nasze języki zaczęły tańczyć. 
Odepchnęłam go od siebie delikatnie i się uśmiechnęłam a on mi powtórował. 


Szliśmy trzymając się za rękę. 
-Dziękuję Ci za to wszystko. -powiedziałam do niego i poczułam jak mocniej ściska mi dłoń. -Naprawdę się postarałeś. 
-Dziękuję Kochanie, dla Ciebie wszystko. -jakiego to urocze pomyślałam i zrobiło mi się cieplej na sercu. -Czyli jesteśmy parą, tak? -spytał, spoglądając na mnie. 
-Tak. -pokiwałam twierdząco głową. -Ale musisz mi coś obiecać. -powiedziałam nagle. -To są dwie rzeczy. 
-No to mów Kochana. -stanął na środku chodnika i położył swoje dłonie na moich biodrach. 
-Pierwsze to, to że jeżeli nawet nam się nie uda w związku to i tak nie zepsuje to naszych relacji i nadal będziemy się przyjaźnić. 
-Dobrze. 
-Teraz to o co najbardziej się obawiam. -powiedziałam a chłopak dał mi oznakę że mam mówić bo inaczej mnie zabije z niecierpliwienia. -Porozmawiasz z Justinem i nie będziesz dla niego wredny. -powiedziałam szybko ale zrozumiale. 
Chłopak odsunął mnie od siebie. 
-Przecież to nie jest jakieś trudne! -powiedziałam już głośno, machając dłońmi w różnych kierunkach. 
Chłopak zrobił jakąś minę co mnie zdenerwowało i zaczęłam wrzeszczeć jakieś nie znane słowa. 
-Dobrze spokojnie. -powiedział łapiąc mnie za ramię. -Porozmawiam z nim. 
-Obiecujesz? -powiedziałam głośno oddychając. Spojrzał się nie pewnie na mnie i nie pewien co teraz robi powiedział. 
-Obiecuję. 

-Papa. -powiedziałam do chłopaka i zaczęłam wchodzić po drabinie na górę, dokładniej na swój balkon. 
-Ałć. -mruknęłam pod nosem. Wyjrzałam jeszcze za chłopakiem ale zauważyłam tylko jego czarne BMW. 
-Przepraszam. -usłyszałam za sobą aż podskoczyłam do góry. 
--

Dobrze idę się myć na godzinę i dodaję następny:) 
Przepraszam za teraz pare minut spóźnienia i na następny też się znając życie spóźnię więc przepraszam od razu. 

17 komentarzy:

  1. Achkdyuh gxj kocham cie <3 czekam na nn :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Wspaniały ; )) Piszesz super !! Powaga :* Tylko szkoda , że takie krótkie : (

    OdpowiedzUsuń
  3. Matt i Evelina do siebie nie pasują ;-; ona ma być z Jussem! czekam na nn, szybko, proszę! *_*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. no właśnie! ;D ma być z Jussem ;* czekam na next :))))))

      Usuń
  4. kiedy kolejny

    OdpowiedzUsuń
  5. Będzie dzisiaj nowy bo wczoraj już miałaś dodać

    OdpowiedzUsuń
  6. W dwa dni przeczytałam to i wcześniejsze opowiadanie! Masz talent i cudownie piszesz <3 Nie mogę doczekać się nn :D

    OdpowiedzUsuń
  7. Miałaś dodać wcześniej rozdział :( a ja czekam i czekam ! :( dodawaj szybko ! Evelina nie ma być z Mattem ! tylko z Justinem ;)
    http://someone-dear.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. Tak teraz zrobi się zazdrosny Justin już to widzę.
    On ma dziewczyny to nie wiem czemu taki smutny się stał na ich widok.
    Mam nadzieje , że Evelina nie da mu sie omotać.
    Rozdział boski. Czekam nn <3
    http://heartbreaker-justinandmelanie.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. zapraszam do mnie
    http://donia-99.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  10. Będzie dzisiaj kolejny bo już 2 tydzień nie ma :<

    OdpowiedzUsuń