niedziela, 27 kwietnia 2014

IMPOSSIBLE 24

-Justin... Nie możemy.. -powiedziałam i spojrzałam na swoje buty. 
-Dlaczego? -spojrzał na mnie i delikatnie uniósł palcami moją buzię ku swojej. 
-Nie chcę żeby nasza przyjaźń się popsuła.. 
-Ale ona się nie popsuję. Po prostu jesteśmy przyjaciółmi którzy siebie kochają i całują i lubią swoje intymne miejsca. -powiedział uśmiechając się do mnie. 
-I później będzie tak że któreś się zakocha jeszcze nie wiadomo które i co i zerwiemy przyjaźń. Teraz mi smutno. -powiedziałam a chłopak owinął się w tym czasie ręcznikiem. 
-Ej Księżniczko.. -powiedział klęcząc przede mną. -Jestem tu przy tobie. Okej? Nie możesz się smucić bo jak ty się smucisz to i ja się smucę. Jasne? -zapytał a ja delikatnie pokiwałam głową..

--------

3 MIESIĘCY PÓŹNIEJ. 

-Ale dlaczego! Mamo jestem już pełnoletnia i mogę też decydować za samą siebie gdzie będę szła na Sylwestra i z kim go spędzę. -powiedziałam zła na swoją rodzicielkę. 
-Dopóki mieszkasz pod moim dachem... -przerwałam jej. 
-Dopóki mieszkasz pod moim dachem będziesz robić co ja Ci każę. Tak, tak wiem . Znam już to na pamięć. Nie uważasz że jest już to nudne? -powiedziałam poprawiając kosmyk swoich włosów. Zrobiła po chwili minę typu: japa koniu i sobie poszła. -A ty nic nie powiesz? -spojrzałam się w stronę ojca. 
-Sorki mała. Dobrze wiesz że ja w tym domu tylko zarabiam... -powiedział i skwasił minę. Chciałam już coś powiedzieć ale sama wiedziałam że jak mama coś powie to tego nie da się odwrócić. 
Zdenerwowana wzięłam telefon do swojej ręki i poszłam na górę do pokoju. 

/rozmowa telefoniczna/
[J; Justin, E; Evelina]
E; Nic z tego.. Justin sylwestra spędzimy osobno.  -powiedziałam zrezygnowana i położyłam się na swoim łóżku.
J; Może da się ją jakoś namówić?-mówił cały czas z nadzieją w głosie. Byłam pewna że się teraz uśmiecha. 
E; Nie ma szans... Jak ona coś zadecyduje to ma już tak być. To jest niesprawiedliwe...
J; Ej Kochanie. Spokojnie. Będziemy ciągle pisać. -powiedział a ja już sobie wyobraziłam jak te całe bliźniaczki- córki mojej mamy przyjaciółki i Kevin będą mi psuć nowy rok. 
E; No ale Misiek.. Dobrze wiesz że planowaliśmy tego sylwestra już dobry miesiąc. A dziś akurat 31 grudnia moja mama postanowiła że spędzę go z rodziną i jej przyjaciółką oraz przyjacielem, bliźniaczkami i Kevinem...
J; Jakim Kevinem? 
E; Taki jeden. Kiedyś z nim prawie chodziłam. Zauroczyłam się. 
J; A teraz jesteś zauroczona? 
E; Nie no coś ty... Justin czy ty jesteś zazdrosny? HAHAHAH
J; Nie no weź. I tak nie ma u Ciebie szans.. Nikt nie jest taki super jak ja, prawda Kochanie? 
E; Tak, tak Justinku. Dobra ja muszę coś wybrać sobie na tego pechowego sylwestra.. Zaczyna się za niecałe dwie godziny a ja mam zamiar jeszcze iść się myć.. 
J; Wyślij mi zdjęcie na snapie jak będziesz wyglądać najdroższa. 
E; Okej. Kocham Cię, tulę pa. -przypomniało mi się w jaki sposób chłopak mnie tuli. Zawsze wtedy przechodzą mnie ciarki.. 
J; Ja Ciebie też. Pamiętaj że może i nie będziemy przy sobie ciałem to duszą Żabko. Pa, pa. 
/koniec rozmowy telefonicznej/ 

Zastanawiacie się czy jestem z Justinem? 
Zdziwię was ale nie. 
Przyjaźnimy się. To znaczy przyjaźnimy i się kochamy ale jak to ja, musiałam się zakochać ale tak na prawdę. 
Mówi mi często że to wszystko jest NA PRAWDĘ, że mnie kocha. 

urywki ich prywatnych rozmów;

[ROZMOWY SĄ PRAWDZIWE, BYŁABYM WDZIĘCZNA JAKBY ŻADNA Z WAS ICH NIE KOPIOWAŁA I DODAWAŁA NA JAKIEŚ STRONKI. ]

"-Zasługujesz na lepszą przyjaciółkę, nie powinno mnie tu teraz być. 
-Nie to ty jesteś tą którą chcę. I o innej nie ma mowy. Chcę tylko Ciebie. Ty potrafisz mnie rozbawić jak jestem smutny, tylko ty. I dziękuję Ci za to że jesteś. "

"-Mam wrażenie że jestem w Tobie zakochany ale na pewno nie jestem. Tylko ty jesteś taka dla mnie  ważna. 
-Też tak mam. 
-Dlatego musimy mieć siebie i ta przyjaźń jest na zawsze, nie na chwilę.
-Kocham Cię Justin. 
-Ja Ciebie też Evelinka."

"-Kochasz mnie? 
-Kocham Cię... A ty mnie kochasz? Pamiętaj Justin że to słowo bardzo dużo znaczy." 
-I to bardzo. Wiem Misiu ile te słowo znaczy."

"-Ej w ogóle chciałbym być codziennie z Tobą blisko"

"-No nie wiem.. ale fajnie by było. Albo nie. 
-...
-Bo bym się Tobie znudziła.
-Ty nigdy! Już Ci coś mówiłem że to co nas łączy jest już na zawsze"

"-Mogę odpowiedzieć Ci na twitterze na jedno z pytań twoich fanek?
-Jasne. 
Pytanie: Komu ostatnio dziękowałeś? 
Odpowiedź: On mi dziękuję codziennie. 
-"On mi dziękuję codziennie" nie moja wina że Bozia mi dała taką wspaniałą przyjaciółkę".

"-Kocham Moją Evelinkę najmocniej.
Jesteś najcudowniejszą przyjaciółką, dziękuję Ci"

"-Jezu Misiu chcę do Ciebie."

"-Evelina.. Kochasz mnie? 
-Bardzo, czemu pytasz?
-A tak.. Po prostu chciałbym być zawsze blisko Ciebie. 
I zawsze gdybym zasypiał bym słyszał od Ciebie słowo "Dobranoc, Kocham Cię". 

I jak tu się kochane nie zakochać? 

-------

GaduGadu; 34771467
Facebook; https://www.facebook.com/ewelina.krzyszczuk
ask.fm; ask.fm/snuckky
twitter; @snuckky
tumblr; http://foreverhatelife.tumblr.com/
snapchat: Rudikoks

10 komentarzy:

  1. Genialny :) Czekam nn<3
    http://heartbreaker-justinandmelanie.blogspot.com
    Ps. Błagam wyłącz weryfikacje obrazkową, to ulepszy życie wszystkim czytelnikom :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Zajebisty
    http://opowiadaniazudzialemjustinabiebera.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Cały czas nie mogę pojąć ich przyjaźni, ale intryguje mnie ona..
    Buziaki i weny :*

    OdpowiedzUsuń
  4. Srry, ale irytuje mnie to, że prawie połowa rozdziału to połowa poprzedniego i tak w kółko! Rozumiem, że może chcesz nam przypomnieć co się działo w ostatnim rozdziale, ale napisz te 2-3 zdania, a nie pół rozdziału! Zwłaszcza, że rozdziały pojawiają się dość rzadko, to jednak powinnaś się trochę bardziej postarać. Nie chcę Cię w żaden sposób urazić, po prostu wyrażam moje zdanie na ten temat. A ogólnie blog jest ciekawy i czekam na następny
    P.S. Mam nadzieję, że weźmiesz sobie moją uwagę do serca + pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Zostałaś nowinowana do Liebster Awards. Więcej u mnie ;) http://iwillneverbeagain.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. Świetny blog zapraszam do mnie <3 http://givemeareasonilikedyou.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. http://bewithyouforever712.blogspot.com/ Zapaszam !

    OdpowiedzUsuń
  8. http://justin-bieber-love-storyy.blogspot.com/ świetny i zapraszam!

    OdpowiedzUsuń