piątek, 28 czerwca 2013

ROZDZIAŁ 27

Założyłam majtki, sory sznurek na tyłek, zjedliśmy śniadanio-obiado-kolację i pojechaliśmy do naszego domu. 

-Masz coś dziś w planach? -zapytał chłopak łapiąc mnie za rękę. 
-No pójdę raczej do Sandry. -spojrzałam na niego. 
-Zostawisz mnie? 
-Zaproś Chrisa do nas. Później gdy już sobie z Sandra pogadamy napiszę do Ciebie sms'a i przyjdziecie. Zapoznamy Sandrę z Chrisem i obejrzymy jakiś horror. 
-Okej. Ale taki przy którym będziesz się bała. 
-Czemu?
-Bo będę mógł Cię przytulać. -pogłaskałam go po policzku. 
-Ale wiesz że możesz zawsze nie tylko przy horrorze? 
-Wiem ale tu będę też korzystać. -było czerwone więc stanęliśmy przy światłach. Pocałowałam go delikatnie ale czule w jego delikatne malinowe usta. 

Pojechaliśmy do domu założyłam to;
PS. Minął już miesiąc od przeprowadzki Sandry a Rose się z nią bardzo zaprzyjaźniła oczywiście też z Chrisem.

-Justin idę! Pożyczam bluzę! -wykrzyknęłam na wyjście. 

-Stój!- usłyszałam jak chłopak krzyczy. 
-Tak?- zapytałam.
-Dziś się nie witaliśmy. -chłopak zaczął bawić się zabawnie brwiami. 
-A no tak. -dałam mu całusa w policzek. 
-No ej. -chłopak zrobił smutną minę.
-Dostaniesz później gdy będziesz miły. -powiedziałam i wysłałam mu całusa. 

Chłopak wszedł do naszego mieszkania a ja zapukałam do drzwi sąsiadki. 
-Siema! -wykrzyczała rudowłosa. 
-No hej, jezu ile mam Ci do powiedzenia. 
-Okej. -weszliśmy do dużego salonu.

-Chcesz coś do picia? -zapytała. 
-A co masz?
-Cole, Fante, Wodę, Herbate..... -zatrzymałam ją.
-Colę, poproszę. -uśmiechnęłam się. 

Dziewczyna podała mi kubek z piciem  i powiedziała;
-No to powiadaj. 
-Ale obiecaj że nie będziesz przerywać. -spojrzałam na nią i położyłam nogi na stół. 
-Obiecuję. 
-Musiałam wczoraj szukać wskazówek żeby do Justina dojść. Latałam w sukience i szpilkach jak jakaś idiotka. Wreszcie gdy dotarłam na miejsce nie mogłam uwierzyć własnym oczom; świece, piękny widok na całą Atlantę, kolacja było przepięknie. Justin mnie w pewnym momencie poprosił o chodzenie. Oczywiście się zgodziłam. Później zaśpiewał mi piosenkę! Nawet nie wiedziałam że on śpiewa.Gdy już chciałam wracać do domu opowiedział że śpimy w hotelu. Też się zgodziłam. No i przespałam się z nim. 

Dziewczyna zaczęła się cieszyć, razem zaczęłyśmy piszczeć. 

*OCZAMI JUSTINA*

-No stary opowiadaj. -powiedział Chris gdy graliśmy na play staction (nie wiem jak tom się pisze).
-No to spytałem się ją o chodzenie i się zgodziła. Zjedliśmy kolacje, zagrałem jej na gitarze. -przyjaciel Jusa wie że on śpiewa. -Później poszliśmy do tego apartamentu jak Ci mówiłem przez telefon i no wiesz. 
-Co wiem? -zapytał. 
-No zrobiliśmy to!
-Serio? -chłopak rzucił konsolę i zaczął skakać po łóżku i tańczyć ze mną jakbyśmy byli robotami. To wszystko ze szczęścia. 

-Christian. -powiedziałem imie przyjaciela gdy już się uspokoiliśmy. 
-No? -zapytał. 
-Dziś idziemy d Sandry. 
-Co to za Sandra? -zapytał się chłopak. 
-No właśnie rzecz w tym że jej nie znasz a ja się z nią przyjaźnię i nie narób mi siary. Stary prosze Cię no..
-Spoko. A ładna jakaś ? 
-No bardzo, ale i tak moja Rose jest najpiękniejsza. 
-Tak, tak mówiłeś już to. -chłopak pokiwał głową i dalej graliśmy w grę. 

*OCZAMI ROSE*

Gdy już tylko z Sandrą się uspokoiłam powiedziałam jej;
-Dzisiaj poznasz Chrisa, fajny koleś przyjaźnie się z nim. 
-Ile ma lat? -zapytała zaciekawiona. 
-O rok młodszy od nas. Może Ci się spodobać. Umie rozbawić wszystkich dookoła. -zaczęłam opowiadać dziewczynie jaki on jest zabawy i co z nim wyprawiam. 
-Dobra stop bo się zakocham. -powiedziała a ja się tylko uśmiechnęłam.


CHCIAŁAM DODAĆ JESZCZE JEDEN DZIŚ ALE WIDZĘ ŻE NIE MA 15 KOMENTARZY.
NO TRUDNO.
A JUTRO NIE WIEM CZY COŚ DODAM PONIEWAŻ JADĘ DO KOLEŻANEK. 


DEDYKACJA DLA MOJEGO MIŚKA SANDRY! DZIĘKI ZA MIŁO SPĘDZONY DZIEŃ. 

13 komentarzy:

  1. To opowiadanie jest świetne pisz dalej ... :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Pisz dalej, dużo osób to czyta, tylko nie wszystkim chce się pisać komentarze. Mi czasami też, ale próbuję pisać pod każdym <3 NASTĘPNY MUSI BYĆ !

    OdpowiedzUsuń
  3. super!!!!!!boski!!!!!!!!!pościk!!!!!! nie mogę się doczekać co się dalej wydarzy

    OdpowiedzUsuń
  4. Geeenialny! Nie wiem ile razy bede to powtarzac ale taka jest prawda. Czekam nn ♡

    OdpowiedzUsuń
  5. zajebi**e czekam na następny rozdział już nie mogę sie doczekac

    OdpowiedzUsuń
  6. Awwwww, kocham twoje opowiadanie < 33
    Czekam na nexta :)
    Wpadniesz ? http://rapunzarapunza.blogspot.com/ :*

    OdpowiedzUsuń
  7. dodasz nowy rozdział dzisiaj proszę ?

    OdpowiedzUsuń
  8. Boskie <3 czekam na następną część :D

    OdpowiedzUsuń