piątek, 12 lipca 2013

ROZDZIAŁ 35

CHCIAŁABYM WAS POINFORMOWAĆ ŻE STROJE KTÓRE ROSE OD DZIŚ ROSE BĘDZIE NOSIĆ JA JE SAMA PROJEKTUJĘ NA STRONCE. MÓWCIE JAK WAM SIĘ SPODOBA :))

----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

-Justin to nie jest realistyczne. Jak tu pięknie. -powiedziałam z nadal od 5 minut otwartymi ustami.
-Moja mama mi urządzała. A teraz idź się przebież i przyjdź tu do kuchni. -rugnął okiem a ja go pocałowałam w policzek i najpierw poszłam się odprężyć i umyć w dużej wannie. 

Nalałam do wielkiej wanny płynu truskawkowego, zapaliłam świeczki i włączyłam na delikatny masaż. Wzięłam telefon i włączyłam odprężające kawałki. Zaczęłam nucić. 
Dźwięk z słuchawek był taki głośny że nic nie słyszałam, tak jakbym się oderwała od rzeczywistości, nie widziała nikogo i nie słyszała. O to właśnie chodziło . 
-Rose kurwa! -usłyszałam gdy akurat jedna z piosenek się skończyła.
-Słucham. -zdjęłam słuchawkę i od krzyczałam.
-Kiedy wyjdziesz? Minęły 2 godziny a mi już się nudzi stanie obok stołu.. -powiedział i usłyszałam jak szarpie za klamkę, wiedziałam że tak będzie i wcześniej już zakluczyłam drzwi. 
-Już wychodzę tylko muszę się ogarnąć kicia. 
-Dobra, po co się zamknęłaś? -zapytał jeszcze.
-Bo nie chciałam żebyś widział moje nowe figi. -zaczęłam śmiać się pod nosem. 
-Nowe powiadasz. 
-Tak, nowe. 
-No to wiesz dziś je zobaczę. 
-Wątpię bo zaraz zjem coś i pójdę się położyć a założę piżamkę. 
-Oj kochanie ty nie wiesz co ja umiem. 

Wyszłam z wanny i zaczęłam się delikatnie malować. 
Zrobiłam ananasa ze włosów. Założyłam komplet bransoletek, założyłam bluzkę beżową i włożyłam ją w szorty z wysokim stanem, na nogi włożyłam vansy w panterkę, cover na iphona i popsikałam sie perfumami. 



-Co dziś jemy? -zapytałam i przytuliłam do chłopaka który już zasypiał na krześle. 
-O jesteś. -chłopak się obudził i przetarł włosy. 
-Przepraszam, zapomniałam. To może na przeprosiny jakieś życzenie? 
-A kupiłaś to o co Cię prosiłam? -zapytał i zaczął się szczerzyć. 
-A no właśnie!!! -wydarłam mu się do ucha i poszłam na fotel gdzie leżała moja torba. 
-Ała moje ucho!!!!!!! 

-Trzymaj. -otworzyłam torbę (torba jest bardzo duża) i wywaliłam z niej 1000 prezerwatyw. -Starczy Ci na 1000 dziewczyn kochanie. 
-O starczy mi na rok. 
-No widzisz a może taki całus w policzek na podziękowanie? -spojrzałam się na niego i przegryzłam wargę. 
-Po co całus? Trzeba wypróbować to! -wziął do ręki jedną z prezerwatyw. 
-Śmieszny jesteś ja nie z tych co na takie coś pójdą. Justin jestem głodna. -złapałam się za brzuch. 
-To wpierdalaj chleb. -powiedział. 
-A no to zajebiście kurwa. -poszłam do lodówki i wzięłam jakiś jogurt. -Zajebisty chłopak. 
-No i dobra.. Zajebisty jestem. 
-Kurwa! Jesteś zły bo nie będę się z tobą ruchać? Pojebany jesteś! Idź sobie na dziwki! Mam Cię w dupie! Spierdalaj. -wyszłam z jego części domu.

Chodziłam i chodziłam. Szukałam jakiegoś wolnego łóżka żebym mogła się położyć. Tu jadalnia, tu pokój mamy Justina, tu młodzi, tu jakiś kantorek, tu wolny pokój. Wróć. Wolny pokój. Chyba gościnny.




Zdjęłam spodenki i poszłam do małej szafeczki w poszukiwaniach jakiejś piżamy. 
-Mam! -powiedziałam pod nosem. 
W szafeczce była piżama, raczej jakiegoś kolesia bo były spodenki męskie, bluzka męska i skarpetki męskie. Ale strasznie zdziwiły mnie te kapcie. 


DOBRA PISZCIE W KOMENTARZACH CZY WAM SIĘ PODOBA CZY NIE :)


7 komentarzy:

  1. Noo jasne,że sie podoba.


    -To wpierdalaj chleb. -powiedział.
    -A no to zajebiście kurwa. -poszłam do lodówki i wzięłam jakiś jogurt. -Zajebisty chłopak.
    -No i dobra.. Zajebisty jestem.
    -Kurwa! Jesteś zły bo nie będę się z tobą ruchać? Pojebany jesteś! Idź sobie na dziwki! Mam Cię w dupie! Spierdalaj. -wyszłam z jego części domu.

    Hahah sikam z tego kawałka. Czekam na nn.

    OdpowiedzUsuń
  2. Hej czytam to opowiadanie od wczoraj i mega mnie wkręciło. Czekam na następny rozdział :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Zajebisty rozdział! Czekam na więcej :*

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetny ♥ czekam na kolejny ♥

    OdpowiedzUsuń
  5. Podoba mi się <3
    ide czytać nn bo mnie nie było :D

    OdpowiedzUsuń
  6. Piczkoo ty moja zostałaś nominowana do The Versatlile Blogger . Zapraszam do mnie po więcej info ^^
    http://opowiadaniaojustiniebieberze.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń